12 februára 2010

Úvodné slovo - problémy s chrbticou

V dnešnej uponáhľanej dobe, kde stres víťazí nad pokojom, nás ľudí viac a viac trápia rôzne choroby. Ja nie som výnimkou. 

Aj ja mám ten problém. Keďže som v relatívne mladom veku, ešte to tak strašne neprežívam. Ale, čo keď budem starší? Ako to zvládnem? Nebude to horšie?


Tento blog by mal predovšetkým napomôcť Vám milí čitatelia, ktorých trápia neduhy, ako bolesti chrbtice, kĺbov a svalov tak ako mňa. Spolu môžeme absolvovať resp. vyskúšať postupy ako zabrániť týmto problémom, alebo ako ich odstrániť, keď nás navštívia.

Chrbtica je veľmi dôležitá časť našej "kostry" a všetky možné bolesti, pichania a točenia hlavy môžu vychádzať práve z tejto citlivej časti nášho tela.

Ja sám to denne prežívam a hľadám rady, postupy a v krajnej možnosti i rady odborníkov, ako predchádzať týmto chrbticovým neduhom resp. ako ich odstrániť. 

Ak Vás bolí hlava tak to môže byť chrbtica, ak Vás bolí pri srdci aj to môže byť chrbtica, ak Vás bolí pod lopatkou aj to môže byť chrbtica, ak Vás bolí všade inde aj to môže byť chrbtica.

Dnes je jedno či sedíte pri počítači a sťažujete sa na bolesti chrbta, či pracujete manuálne, kde sa sťažujete tiež na bolesti chrbta, športujete, kde je to detto alebo ležíte na gauči, kde z ležania sa Vám vykrúti chrbtica.... Všetci máme rovnaké problémy a "NIKDY NEKONČIACE SA BOLESTI", ktoré sa nám pletú aj do našich snov.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára