13 februára 2010

Problémy s chrbticou

Aká dlhá je chrbtica, tak také dlhé sú aj problémy s ňou. Či je to jej krčná časť, či je to časť medzi lopatkami a obličkami, či sú to kríže - ich jediným problémom je bolesť.

Keď sa pozerám na internet, vidím veľa otázok typu: "Pomôže mi niekto ako sa zbaviť bolesti krčnej chrbtice?" Poradí mi niekto nejaký liek na odstránenie bolesti? Poradí mi niekto dobrého ortopéda? Poradí mi niekto dobré cviky na odblokovanie bolesti krížov?

Tak tento neucelený chaos plánujem zhrnúť do tohto blogu. Mojím cieľom je nasmerovať Vás milí čitatelia tým smerom, ktorý by Vám mohol napomôcť riešiť Vaše problémy. Avšak pozor na nič neexistuje všeliek. A keď sa chce niekto liečiť, musí to robiť poriadne. Lepšie ako svoju prácu. Ak sa v tomto smere niečo zanedbá, tak už nie je pomoci.

Ešte poslednú poznámku. Je veľmi dôležité v prípade bolestí navštívať dobrého ortopéda. Ale naozaj dobrého, ktorý sa Vám bude skutčne venovať. Aj o tom sa budeme baviť. Vlastne aký postup by mal zvoliť lekár pri vyšetrení chrbtice, ak už naozaj využijete jeho služby.

Ďalší článok by mal byť úvod do tajov zloženia a funkcie chrbtice a aké rôzne bolesti môžu z chrbtice vychádzať.

Prajem všetkým mojim čitateľom pekný pocit z nebolesti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára