14 marca 2018

Poklady prírody na bolesť chrbtice a kĺby

Sila prírody je úžasná. Mnoho ľudí sa v posledných rokoch snaží opäť využívať jej poklady. Uvedomujú si, že je to pre ich zdravie to najprínosnejšie.

Aké poklady skrýva príroda na upokojenie chrbtice a kĺbov? To vám odhalím ďalej v článku. Poďme teda na prvý poklad prírody na bolesť chrbtice a kĺbov, ktorým je Boswellia :)


Boswellia serrata






Boswellia serrata je strom, ktorý sa najčastejšie vyskytuje v severnej Afrike, v Indii a v oblasti stredného východu. 

Zo živice tohto Boswellie sa už viac ako polstoročie vyťažuje extrakt, ktorý je bohatý na veľké množstvo boswellických kyselín.

Vďaka nim sa zlepšuje pohyblivosť kĺbov a udržuje ich dobrý zdravotný stav.


Čertov pazúr






Čertov pazúr je rastlinka vyskytujúca sa v púšti Kalahari v južnej a juhovýchodnej Afrike. Obsahuje prírodné látky ako glykozidy (harpagozidy), flavonoidy, mastné kyseliny a steroly.

Vďaka tomuto pokladu prírody dochádza k obmedzeniu ukladania škodlivých látok v kĺboch a chrupavkách.

Výťažky z tejto rastliny upokojujú bolesť v kĺboch, väzivách a sú vhodné na chronické bolesti chrbtice, degeneratívne zmeny pohybového aparátu a na uvoľnenie podráždených nervov.


Kostihoj lekársky




Kostihoj lekársky je bylinou s bohatým obsahom prírodných látok potrebných na regeneráciu poškodených tkanív a kostí. Obsahuje i minerály draslík a fosfor, ktoré hrajú dôležitú úlohu pri správnej pevnosti kostí.

Rovnako obsahuje vitamín A, B12 a C, triesloviny a hojivý sliz, ktorého účinnou zložkou je alantoin, ktorý podporuje delenie a rast buniek.


Extrakt z konopy a konopný olej






Konopa siata je svetovo známou rastlinou, ktorá sa vyskytuje v strednej Ázii. Obsahuje prírodné látky kanabinoidy (CBD), ktoré majú pozitívne účinky na kĺby aj svaly.

Konopný olej regeneruje pokožku a pomáha upokojovať napäté svalstvo a bolesti v kĺboch.


Mentol





Sviežu a chladivú vôňu mentolu veľmi dobre poznáte. Nachádza sa v silici mäty piepornej. 

Mentol pôsobí chladivo. Tento chlad podporuje prekrvenie svalstva, čím dochádza k redukcii bolesti svalov a kĺbov.

Ako využijete silu týchto pokladov prírody vo svoj prospech?

Vymenoval som 5 úžasných pokladov prírody na pre uvoľnenie bolesti v chrbtici a kĺbov.

Ak máte problémy s chrbticou a kĺbmi a hľadáte účinný prírodný prípravok, ktorý vám s bolesťou chrbta a kĺbov pomôže, tak si overte, že obsahuje všetky hore uvedené poklady v účinnom množstve.

Ja osobne odporúčam vysokokvalitný prírodný prípravok CanaGel, ktorý si pochvaľujú i moji cvičenci.

O účinkoch a referencie prípravku CanaGel sa dozviete kliknutím na tento link OTESTUJTE GÉL NA CHRBTICU A KĹBY.

Prajem vám rýchlu úľavu a pocit bez bolesti :)


https://www.facebook.com/fcfootbole/videos/1111435628998759/UzpfSTQ1NzU4NTYwNzY1OTI3NToxNzM2NTYxMDU2NDI4Mzg0/

02 februára 2018

Ako používať trakčné lehátko pri bolesti chrbtice




Trakčné lehátko je skvelá pomôcka, ktorá má svoje využitie i pri liečbe bolesti chrbtice. Avšak niekedy sa stáva, že používatelia tejto skvelej pomôcky, idú do obrátenej pozície zhurta.

Preto som sa rozhodol napísať podrobnejší návod ako pracovať s trakčným lehátkom pri problémoch s chrbticou.


Zotrvávajte v obrátenej polohe len krátky čas

Mnohí používatelia trakčného lehátka idú rovno do extrémnej pozície s hlavou kolmo dole. Snažia sa takto zotrvať viac ako 10 minút.

Prosím Vás nerobte to!!!! Mohli by ste spôsobiť nie len obrovské bolesti hlavy, problémy s rovnováhou ale mohli by ste si poškodiť aj chrbticu.

Začnite používať trakčné lehátko pozvoľna a uvidíte, že postupne spoznáte priaznivé účinky lehátka na váš chrbát.

Pri prvom použití lehátka zotrvajte v obrátenej polohe maximálne 1 až 2 minúty. Takto postupne pridávajte až do 5-ich minút do mesiaca. Po mesiaci vám stačí zotrvávať v obrátenej polohe maximálne 5 minút.


Nakláňajte sa do malého uhla

Používajte malé uhly náklonu. Obracajte sa postupne. Prvý týždeň 5 stupňový uhol. Druhý týždeň 10 stupňový uhol...
Ak si na to zvyknete, tak potom môžete ísť do väčšieho uhla a znova sa vráťte späť. Tak si zvykajte znova pár dní na väčší uhol.

Cieľom je maximálne 30 stupňov. Ale aj tak sa neponáhľajte. Získate mnoho výhod už aj pri uhle 20 stupňov, kedy dochádza k plnej dekompresii vašich platničiek. Platničky sa aj pri takomto uhle dostatočne odľahčia.


Ako často cvičiť na trakčnom lehátku?

Nedávajte sa do obrátenej polohy viac ako raz za deň počas prvého týždňa. Ak chcete, môžete sa obracať neskôr aj dvakrát denne.

Mnoho ľudí sa preklápa raz denne. Ale sú ľudia, ktorí sa otáčajú naruby niekoľkokrát týždenne a stále sa radujú z benefitov trakčného lehátka.

Spravte si návyk pri preklápaní sa do obrátenej polohy. Odporúčam používať lehátko tesne pred spaním. Alebo hneď ráno po zobudení, keď sú svaly najviac skrátené a stuhnuté.


Po návrate z obrátenej polohy

Zostaňte v pokoji pár minút ak sa vrátite späť z obrátenej polohy, aby váš mozog a telo zistili že sú na zemi.

Počas zotrvania v obrátenej polohe sú niektoré časti vášho tela stláčané a potom sú dehydrované. Preto odporúčam vypiť pohár vody po ukončení terapie.

Rovnako odporúčam nepiť a nejesť tesne pred používaním trakčného lehátka, aby ste nemali pocit, že je vám zle.


Záverom

Skôr ako sa rozhodnete pre trakčné lehátko, tak si choďte vyskúšať, aby ste zistili, či je to lehátko pre vás alebo nie.

Dokonca niektorý predajcovia dávajú garanciu na vrátenie peňazí i jeden mesiac. Je to dostatočná doba na vyskúšanie a prípadné vrátenie.

Prajem vám príjemné ležanie na trakčnom lehátku :)



trakcne-lehatko-irest-praktic

19 decembra 2017

Bolí Vás chrbát? Je najvyšší čas pre výber vhodného matraca.

Aj Vy sa ráno prebúdzate s týmito pocitmi?

Bolesti chrbta, boľavé kríže, stuhnutá šija, bolesti kĺbov, celková únava a vyčerpanosť. 

Hovorí Vám to niečo? 

Ešte predtým, kým pobežíte za lekárom, pozrite sa do svojej spálne. Na čom spíte? 

Je Váš matrac príliš tvrdý, veľmi mäkký, nepohodlný alebo dokonca preležaný? Aký je pod matracom rošt? A čo vankúš, má správny tvar a výšku?

Riešenie Vášho problému s chrbticou počas spánku je jednoduchšie, než si myslíte. 

Premysleným výberom matraca, roštu a vankúša urobíte dobre nie len svojmu telu ale aj chrbtici. 

Vhodne skombinovaná trojica pomocníkov sa postará:

- o dôležité pohodlie (aby ste rýchlejšie zaspali),
- o správnu polohu tela počas spánku (aby ste sa v noci nebudili na bolesť chrbtice)
- a potrebnú oporu (aby ste ráno nepociťovali stuhnutý chrbát).

Pri výbere matraca sa riaďte nasledujúcimi základnými pravidlami:

· vyberajte si matrac podľa polohy spánku,
· pohodlie, opora a podpora chrbtice by mali byť hlavné faktory pri výbere kvalitného matraca,
· ak má Vaše telo výraznejšie krivky alebo vážite o niečo viac, potrebujete matrac s pevným jadrom a príjemným mäkkým povrchom,
· naopak, ak máte chudšiu rovnejšiu postavu, môžete siahnuť aj po tvrdšom matraci,
· pod matrac používajte vždy rošt, vďaka ktorému bude matrac priedušný a zachová si tusprávnu tvrdosť,
· nepodceňujte svoj vankúš a vždy ho prispôsobte tvrdosti matraca, aby sa docielila správna a zdravá poloha chrbtice počas spánku

Kedy je ten správny čas na výmenu matraca?

Ak pociťujete opakujúcu sa bolesť chrbta je pravdepodobné, že na vine je zlý alebo starý matrac. 

Ak trpíte na bolesť chrbtice, tak Vám odporúčam zaobstarať si kvalitný matrac, pretože ten poskytuje chrbtu lepšiu podporu.
Ak váš matrac po rokoch používania stratil tvar, tvrdosť alebo sa vlní, stratil svoju kvalitu, je opäť čas na nový matrac.


ortopedicke-matrace-na-chrbticu

24 septembra 2017

Ako liečiť vyskočenú platničku bez nutnosti operácie

Bezkonkurečný svetový vedecko populárny knižný bestseller Osteochondróza pre profesionálneho pacienta od ukrajinského experta na vertebrológiu (veda o chrbtici) Prof. Danilova.


Osteochondróza pre profesionálneho pacienta je jedinečnou publikáciou, ktorú by si mali prečítať nie len ortopédi, fyzioterapeuti, neurológovia, chirurgovia a všeobecní lekári ale aj samotní pacienti trpiaci na osteochodnrózu (degeneratívne zmeny na chrbtici - vysunuté a vyklenuté platničky čiže protrúzie a hernie disku).



Kniha je lekárskym bestsellerom, vďaka ktorému sa dozviete:

- ako vznikajú degeneratívne a distrofické zmeny na chrbtici
- ako obnoviť (revitalizovať) poškodené medzistavcové platničky metódou vertebrorevitologie

Prof. Danilov v knihe potvrdzuje svoje úspechy obnovy medzistavcovej platničky praktickými príkladmi so svojej 20 ročnej praxi.

V knihe odhaľuje mimoriadne úspešné výsledky liečby, kedy bola medzistavcová platnička obnovená (vyliečená) bez nutnosti operácie.

Rovnako opísuje a zábermi z magnetickej rezonancie dokladá bezprecedentný prípad úplnej obnovy platničky, ktorá bola pred tým operatívne odstránená. 

Publikácia je mimoriadne prínosná najme pre odborníkov pracujúcich v tejto oblasti, ako aj pre bežných čitateľov. 

Je to kniha, ktorú by mal mať po ruke každý, komu nie je ľahostajné vlastné zdravie a zdravie jeho blízkych, ktorí trpia na degeneratívne zmeny chrbtice spôsobené vyskočenou platničkou (prípady protrúzie a hernie disku).


ako-liecit-vyskocenu-platnicku-bez-nutnosti-operacie-a

01 septembra 2017

Stiahnite ZDARMA e-knihu "5 návykov, ktoré vám uľavia od bolesti chrbta"

TU STIAHNUŤ ZDARMA
Naši predkovia viac namáhali svoje praveké telo. Aby prežili, museli sa dennodenne hýbať. 

Naháňali potravu, chodili pešo pre vodu, utekali pred divou zverou, šplhali sa po stromoch za potravou, ťahali potravu do jaskyne atď. atď...

Život sa ale odvtedy diametrálne zmenil. Ale náš pohybový aparát veru nie. Je stále naprogramovaný pre fyzickú pohybovú aktivitu z praveku.

Dnes viac času trávime sedením v kancelárii, aute, pozeraním do monitorov alebo vykonávaním pre telo neprirodzených jednostranných pohybov (napr. kadernícke práce, zváranie bazénov, práca za pásom, práca v pokladni, mobilovanie, státie za pultom, nosenie poštových tašiek, umývaním riadu v školskej jedálni, natieračské práce a iné).

Zmena aktivít z praveku na nové druhy pracovných aktivít si vybrala svoju daň. Vďaka tomu sa dostal váš pohybový aparát do nerovnováhy

Tzn. buď sa oslabil (sedavé zamestnania) alebo preťažil (manuálne zamestnania). Udreli sme klinec po hlavičke. A tam je pes zakopaný.

Nerovnováha v pohybovom aparáte nerobí dobre vášmu telu a dôsledkom tohto jednostranného zaťaženia je zažívanie utrpenia z bolesti chrbta.

Mám dobré správy pre vás. Viem ako jednoducho a prirodzene navrátiť vášmu telu rovnováhu a znova si vychutnávať ten pocit bez bolesti.

Spôsob ako si uľavíte od bolesti chrbta som spracoval do e-knhy pod názvom 5 návykov, ktoré vám uľavia od bolesti chrbta.



Vďaka tejto e-knihe sa môžete stať majstrami týchto piatich návykov a tým si uľaviť od nepríjemnej bolesti chrbta. 

Ako rýchlo dokážete zvládnuť majstrovstvo len piatich zdravých návykov? Bude závisieť len a len od vás. Pretože ste každý jedinečný. Každý z vás má špecifické schopnosti a spôsobilosti.

Preto neváhajte a stiahnite si ZDARMA bez zadania e-mailu túto knihu a zažite pocit bez bolesti chrbta. :)